1+1 media продовжує реалізовувати низку соціальних ініціатив, що так чи інакше пов’язані із дотриманням здорового способу життя. Із 2 по 4 жовтня 2020 року компанія провела всеукраїнський дистанційний забіг 1+1 MEDIA&MEEST RUN CUP, партнером якого стала глобальна поштово-логістична група компаній Meest.

1+1 MEDIA&MEEST RUN CUP є масштабною трансформацією власної ініціативи 1+1 media #плюсибіжать. Вона з’явилася через карантинні обмеження, що унеможливили проведення марафонів, напівмарафонів та інших спортивних заходів із залученням великої кількості людей. 

Новий челендж представляв собою індивідуальний забіг на дистанцію у 5, 10 чи 15 км або напівмарафон – на вибір учасника. Кожен, хто взяв участь у забігу, мав 72 години часу на те, щоб пробігти вибраний маршрут та надіслати організаторам звіт у формі скріншоту зі спортивного мобільного додатку. 

Команда групи з корпоративної соціальної відповідальності 1+1 media запросила приєднатися до челенджу співробітників медіагрупи та їхніх родичів не тільки з Києва, але й з регіональних представництв. Також до ініціативи долучилися представники компанії-головного спонсора Meest, які взяли участь в індивідуальних забігах. Отже, проєкт набув всеукраїнського масштабу: всього у ньому взяли участь 200 учасників із 14 міст України, які пробігли 1000 км.

«1+1 media – соціально-відповідальна компанія, яка турбується про своїх співробітників та закликає дотримуватися здорового способу життя. Зазвичай наша корпоративна команда щороку брала участь у різноманітних спортивних заходах. Але цього року через зрозумілі причини довелося шукати інші способи підтримати «бойовий дух» колег. І ми тішимося, що нам це вдалося: згуртуватися шляхом причетності до спільної ідеї та дотриматися водночас усіх карантинних обмежень. А ще — збільшити кількість людей, зацікавлених у подібних активностях, зокрема, і за рахунок учасників з боку спонсора, та вперше вивести корпоративний проєкт на всеукраїнський рівень, що відкриває перед нами нові можливості», – говорить Аліна Марценюк, керівниця групи з корпоративної соціальної відповідальності 1+1 media.

Хоча забіги і були індивідуальні, організатори подбали, щоб кожен із учасників відчув себе справжнім марафонцем. Задля цього всім були розіслані стартові пакети із футболками, маршрутами, стартовими номерами, корисними снеками від партнерів «Greengy» та природною водою «Моршинська», для відновлення гідробалансу учасників. Найшвидші бігуни серед жінок, чоловіків та дітей відповідно отримали подарунки – набори спортивного інвентарю від партнера, мережі спортивних магазинів Decathlon. А Meest розіграв Apple Watch серед учасників, які вибудували свій маршрут у формі елементу логотипу компанії — стрілки — та надали відповідні скріншоти зі спортивних додатків.

«Позитивний вплив бігу на імунітет людини уже доведено чималою кількістю досліджень. Турбота про здоров’я співробітників для нас у компанії на першому місті, тому коли 1+1 запропонували Meest долучитися до своєї ініціативи, ми майже одразу погодилися. Для нас такий корпоративний забіг став ще одним способом об'єднати співробітників з різних відділів, департаментів та навіть міст, й підвищити командний дух у компанії, додати трішки спортивного драйву в буденність», — розповідає Марта Янків, маркетинг-директорка групи компаній Meest.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram