Телеканал 1+1, що входить до складу групи 1+1 media, став найпопулярнішим телеканалом на платформі Київстар ТБ у грудні. Зокрема, "плюси" користувачі переглядали 13,7% часу від загальної тривалості перегляду на платформі, на другому місці опинився телеканал СТБ з тривалістю перегляду 11,1%, далі – ICTV, Україна та Новий канал. Сумарно тривалість перегляду вказаних каналів склала 50% від загальної тривалості у грудні.

Окрім національних телеканалів, користувачі ОТТ-сервісу охоче дивилися зарубіжні фільми, серіали та програми на TV 1000 Action з тривалістю перегляду 16,9% та VIP Comedy з 10,9% серед фільмових каналів, далі – Viasat History з 14,3% та Discovery Channel з 10,8% серед пізнавальних каналів. У ніші дитячих телеканалів першість здобув ПЛЮСПЛЮС з тривалістю перегляду 26,2% серед дитячих каналів, на другій позиції – телеканал Nick Jr. з 17,4%.

Згідно даних, у прямій трансляції контент дивилися 99% абонентів Київстар ТБ, при цьому 69% абонентів користувалося функцією перегляду ефіру у записі.

Серед найпопулярнішого контенту на платформі в грудні – третя частина вже легендарної кінофраншизи "Скажене весілля", новий комедійний серіал "Різниця у віці", трилер "У пастці", екшн "Тілоохоронець дружини кілера", а також прем’єрний сьомий сезон "Сватів".

Серед популярного кіно, яке минулого року тільки стартувало в прокаті на великих екранах і з’явилося на платформі в грудні, – "Погані домогосподарки", "Хороший, поганий, коп", "У пастці", "Битва світів", "Янгол помсти" та інші. А щодо анімаційних новинок – бібліотека Київстар ТБ поповнилася такими сімейними та фентезі-мільтфільмами як "Мулан: нова легенда", "Двоє друзів і борсук", "Академія магії". Серед улюблених жанрів користувачів – комедія, екшн, драма та пригоди.

Для перегляду глядачі передусім обирають Smart TV і Android TV – 61% користувачів, ТВ-приставці надають перевагу 39% абонентів, а мобільному телефону та іншим веб-інтерфейсам – 22% та 12% відповідно.

Нагадаємо, що у грудні платформа Київстар ТБ запустила власний канал з аудіоказками українською мовою. Наразі платформа нараховує 300 аудіоказок, які входять до пакетів "Сімейний" та "Преміум HD", а 80 безкоштовних аудіоказок залишаються у відкритому доступі для всіх підписників сервісу. Також зазначимо, що у грудні Київстар ТБ  та незалежне рейтингове агентство BIG DATA UA розпочали співпрацю з метою збагачення Big Data Rating – даних вимірювання  поведінкових настроїв глядачів в  ОТТ-сегменті. На початку січня BIG DATA UA представило огляд показників перегляду за грудень, де телеканали групи 1+1 media стали лідерами у своїх нішах.